Tuesday, October 12, 2010

untuk kamu yang saya sayang

Saya sayang suami saya, family kami dan kawan kawan. Bila dah sayang, kalau kita dengar orang tuh tengah bersedih, kita pun turut rasa sedihnya. Rasa hiba. Kalau buleh nak hilangkan sedih tuh dari hati dia.

I only have a brother. So I consider these three wonderful girls as my own sisters. They have beautiful personalities. Each of them is special in their own unique way.

This one is for you. Who called me just now. Who is in the midst of confusion.

You are a very special individual. You have a really kind heart and I envy you for that.

Kamulah manusia yang paling tidak berkira pernah saya jumpa dalam dunia nih. Kamu pandai bawa diri. Campak la kat ceruk mana pun, saya yakin kamu boleh hidup dengan jayanya!

And you helped us a lot, in so many ways.

Jadi bila saya dengar awak sedih tadi, hiba sangat rasenye :-(

Tak sampai hati betul bila dengar orang yang kita sayang tengah dalam dilema...

I have no rights to tell you about the decision that you should take. It's yours solely. I could only give some advices and I sure hope they were OK.

Whatever your decision would be, be sure to know that we will have your back. I know you have a good head on your shoulder and you would be able to sail through this rough tide smoothly.

Teruskan berdoa. I will too.

Ya Allah, semoga Kau permudahkan urusan adikku ini, berilah dia kebahagian dunia dan akhirat dan bantulah dia dalam membuat keputusan yang penting ini. Rahmatilah dia. Dia tak pernah berkira dengan teman temannya, semoga Kau bukakan pintu rahmatMu seluas luasnya bagi dia.

Saya sayang dia. Saya nak dia hepi.

:-)

No comments: