Friday, December 3, 2010

I'm hot

No I'm not blowing my own trumpet and I do realise that it's a far cry of me being hot. Heho. I'm literally hot. The weather that is. Right at this moment. Gulp after gulp of water and they still fail to saturate me. And when I'm feeling hot..., it makes me want to:

1. Drink super cool ribena mobile. I have this recently developed obsession towards Ribena Mobile, particularly on Ribena + Peach flavour. Sedap, nikmat, sensasi. Time minum buleh buat iklan.

2. Dive into a pool of ice. Nekkid. Eeks. hehe.

3. Go to Mt Ruapehu again where we went skiing and my cheek turned blue upon reaching the peak of the mountain.

4. Go crazy on a box of ice cream.

5. Lepak lepak dengan yuni, izza ngan zab kat bilik fesal @ railway station sambil tengok muvie yang di download secara haram lepas tu kaki kebas sebab sejuk, bilik dia ada tingkap yang suuuuuper besar. Railway station tu nama tempat tinggal students by the way.

6. Hire tukang peng-spray air kat badan sambil baring atas lantai marmar. Job scope dia : spray air kat badan aku every 3 minutes.

7. Minum coconut shake kat klebang sambil buat muka keji kat orang yang beratur paaanjang gila untuk takeaways. Klebang coconut shake is da bomb!

8. Buat buat terperangkap dalam fridge tapi pastikan ade tempat untuk bolehkan oksigen kat luar masuk. Bila orang tanye eey apo ko buek dalam ni? Buleh la jawab,: Ya Allah, panas sangat, pengsan terus dalam fridge tadi bila carik susu nak buat milo ais.

9. Pegi shopping mall pastuh gelak gelak tengok peel orang yang memacam. Ade yang nak jadik kewl, ade yang rase dia super stylo, ade yang rase like omigosh everyone is looking at me I'm such a superstar. Bes gelak (dalam hati) lepas tu lupe dah kat luar upenye tengah panas.

10. Makan cheesy wedges KFC. Oh yang ni tak ade kaitan dengan cuaca. Ini dambaan selera semata mata.

11. Dulu pernah bace dalam komik doraemon, ade satu alat nih yang macam botol susu, bila minum seteguk, kita cakap panas, kita akan rase sejuk. Setiap kali cakap tu the temperature will drop by a few degrees. Kalau la dapat menatang tuh sekarang nih! Akan cakap panas panas panas 10x!

Phew. I'm hot.

1 comment:

marshary said...
This comment has been removed by the author.